werken bij

HR & Finance

De Bijenkorf is als het meest inspirerende en creatieve warenhuis altijd in beweging. We investeren continu in o.a. onze winkels en webshop, initiatieven om duurzamer te opereren, en natuurlijk in onze medewerkers.

Wat ga je doen?

Onze HR organisatie bestaat uit drie afdelingen: HR services, HR operations en HR talent. HR services is verantwoordelijk voor onze administratie en alle systemen. Het team van HR operations is verantwoordelijk voor de uitvoer van de dagelijkse HR praktijk. Het team van organisatie & ontwikkeling levert hiervoor de kaders en plannen.

De Finance afdeling bestaat uit vier teams: Administratie, Controlling, Legal en Risk & Internal audit. Administratie zorgt voor alle operationele processen rondom de financiële administratie en Controlling verzorgt periodieke financiële rapportages, stuurinformatie en ad hoc analyses voor de dagelijkse operatie. Het legal team zorgt ervoor dat alle juridische vragen van onze interne afdelingen beantwoord worden en het team van Risk & Internal Audit zorgt voor onafhankelijke toetsing van onze processen.

Loop je droombaan
niet mis

Stel een job alert in en wij houden je op de hoogte van nieuwe relevante vacatures.