Marketing & Communicatie

De Bijenkorf heeft als ambitie het meest inspirerende, creatieve en verrassende warenhuis van Nederland te zijn. Met topmerken van over de hele wereld, iconische gebouwen en een succesvolle omnichannel strategie heeft de Bijenkorf een stevige positie in Nederland verworven.

Creatieve marketeers werken dagelijks aan het ontwikkelen van spraakmakende campagnes voor al onze klanten. Naast traditionele media ligt de nadruk ook op online, PR & Events en Customer Relationship Management.  Met andere woorden: het platform de Bijenkorf. De afdeling bestaat uit de volgende teams: 

  • Communicatie: in dit team vindt de ontwikkeling van onze magazines, campagnes en social media activiteiten plaats. Tevens werkt hier een team van Grafisch Vormgevers aan de opmaak van alle marketing materialen;
  • PR & Events: hier worden alle contacten met externe media partijen onderhouden en de Bijenkorf events georganiseerd;
  • CRM & Insights: de collega’s in dit team zijn verantwoordelijk voor het loyalty programma van de Bijenkorf (Privilege Membership Programma) en hier worden tevens alle analyses uitgevoerd op marketing / consumenten data.